31-10-2019
Od 1 listopada 2019 r. towary ujęte w załączniku nr 15 do ustawy o VAT, dla transakcji powyżej 15 tys. zł. brutto powinny być płacone mechanizmem podzielonej płatności. Nie zastosowanie się do nowych przepisów będzie skutkowało naliczeniem wysokich kar przez Urząd Skarbowy.
Sprzedawca wystawiając fakturę na towary bądź usługi zawierające się tym załączniku musi dopisać na fakturze adnotację "Mechanizm podzielonej płatności" (dotyczy to transakcji powyżej 15 tys. złotych). Odbiorca faktury z taką adnotacją jest zobowiązany do opłacenia jej mechanizmem podzielonej płatności.
13-08-2019
Szanowni Państwo, od lipca 2019 informacje podatkowe dostępne sa na panelu klienta. W zakładkach DEKLARACJE i ZESTAWIENIA dostępne są kwoty podatków - dochodowego i VAT do zapłaty za dany miesiąc. Ponadto w zakładce ZESTAWIENIA są kwoty podatku PIT4 i ZUS. Listy płac dostępne do pobrania sa w zakładce ZAŁĄCZNIKI.
30-09-2018
Szanowni Państwo, w panelu klienta w zakładce DEKLARACJE dostępne są informacje o kwotach podatków do zapłaty za miesiąc. W najbliższym czasie system będzie wysyłał do Państwa powiadomienia o pojawieniu sie nowych deklaracji i informacji o kwotach do zapłaty z nich wynikających.
22-05-2019
Informujemy o ważnej zmianie funkcjonalności przy wystawianiu faktur - Możliwość cofnięcia daty w fakturach wynosi teraz 14 dni. Oznacza to , ze faktury z datą sprzedaży 31 maja bedzie można wystawić najpóźniej do 14 czerwca.
30-09-2018
Fakturowanie przez pulpit kontrahenta. Udostępniliśmy naszym Klientom możliwość fakturowania przez pulpit kontrahenta, nasze oprogramowanie. Gorąco zachęcamy, nasz program umożliwia utworzenie pliku JPK_FA wymaganego przez Ministerstwo Finansów. Funkcjonalność udostępniamy odpowiadając na potrzeby naszych Klientów, całokowicie za darmo.
31-01-2018
Już od marca w pulpicie kontrahenta będą widoczne dane dotyczące podatków do zapłaty oraz informacje o bieżących płatnościach biura.
30-01-2018
Uruchomiliśmy pulpit kontrahenta. Od dziś można otrzymać dane do logowanie dla każdego Klienta i dostarczać skany faktur za pośrednictwem komputera lub telefonu.
Wrzesień 2017r.
Już w październiku udostępnimy nową funkcjonalność, czyli pulpit kontrahenta. Przesyłanie faktur jeszcze nigdy nie było tak łatwe. Udostępnimy podgląd wszystkich przesłanych faktur i innych informacji. Pulpit kontrahenta zawiera również funkcjonalność samodzielnego wystawiania faktur i wysyłania ich do kontrahentów.
Październik 2016r.
W odpowiedzi na zmiany podatkowe proponowane przez rząd i ministerstwo
finansów proponujemy nowe rozwiązania podatkowe dla przedsiębiorców
opodatkowanych podatkiem liniowym. Umów się na bezpłatną wizytę i poznaj ile
możesz zaoszczędzić dzięki nowym rozwiązaniom. Oferujemy kompleksowe
rozwiązania, z promocyjnymi cenami dla naszych stałych Klientów!
Lipiec 2016r.
Z dniem 1 lipca 2016 uruchomiliśmy nowy kanał kontaktowy z naszymi
Klientami. Od teraz można nas znaleźć na facebooku. Zapraszamy na https://pl-pl.facebook.com/safetax/
Luty 2016r.
Dla naszych stałych Klientów uruchomiliśmy specjalną obsługę rozliczeń
rocznych. Od dziś nie trzeba nawet przynosić PIT-ów do biura rachunkowego.
Wszystko wykonujemy zdalnie na podstawie przesłanych skanów oraz rozliczeń
składanych za roku ubiegły.
Listopad 2014r.
9 grudnia nasze biuro weźmie udział w konferencji organizowanej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), poświęconej perspektywom rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.
Październik 2014r.
Otrzymaliśmy certyfikat uczestnictwa w rządowym Projekcie Panel Polskich Przedsiębiorstw, którego celem jest pozyskanie wiedzy na temat przedsiębiorczości w Polsce i jej przyszłości.
Podgląd certyfikatu
Wrzesień 2014r.
W odpowiedzi na uwagi od zagranicznych klientów startujemy z angielską wersją strony internetowej, mamy nadzieję, że będzie się podobać.
15 lutego 2014r.
Otrzymujemy wiele pytań dotyczących samozatrudnienia. Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań, które będziemy systematycznie uzupełniać. Sprawdź czy Twoje pytanie znajduje się na liście lub zadaj nam własne. Zobacz najczęściej zadawane pytania.
10 października 2013r.
Rozdajemy prezenty na start! Sprawdź naszą najnowszą promocję na www.safetax.pl/promocja.
01 października 2013r.
Z dniem dzisiejszym uruchomiliśmy program partnerski Mbanku. Naszym zdaniem, jest to jedna z najlepszych ofert na rynku (korzystamy z usług Mbanku od wielu lat), dlatego też bez wahania możemy polecić ten bank naszym Klientom.
07 sierpnia 2013r.
Biuro rachunkowe SafeTax działa w oparciu o Certyfikat Księgowy nr wydany przez Ministerstwo Finansów dnia 26-03-2010 r. uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Nasze biuro posiada ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w PZU S.A. Numer polisy 17192769.
01 sierpnia 2013r.
Z dniem dzisiejszym uruchomiliśmy nową odsłonę naszej strony internetowej. Kolorystyka i styl strony został dopasowany do naszego nowego brandingu. Mamy nadzieję, że odświeżona szata graficzna strony pozwoli jeszcze łatwiej odnaleźć zawarte w niej informacje. Serdecznie zapraszamy do przeglądania.
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek
900 - 1700
SafeTax Biuro Rachunkowe © 2013 Wszelkie prawa zastrzeżone | Wykonanie: SIGNUM Studio Interaktywne